sep 21

Effektivisering av arbeidstiden…

Etter 13 (foreløpige) minutter i telefonkø for å få hjelp med noen skarve spørsmål, som jeg helt sikkert har glemt innen jeg har kommet gjennom til en så velbalansert og rolig supportmedarbeider at jeg faktisk lurer på om de tar seg en liten høneblund mellom slaga. Hva med å ansette en til?

HVA!?! Etter og ha hørt på samme mann i 15min fortelle meg at jeg må holde linja til jeg får svar, kommer det helt ut av det blå en kvinnestemme som sier «På grunn av stor pågang. Ring igjen senere» PIP PIP PIP. ARGH! Kan ikke legge på etter 15 minutters tålmodighetsprøve EXTREMUTGAVE!! Greit. Nå er det like før noe rundt meg begynner å fly.

Da passer det å komme tilbake til overskriften. Hvordan kan jeg bli kostnadseffektiv i forhold til arbeisplassen når jeg skal sitte en evighet i telefonkø bare for å spørre om noe som tar et bittelite øyeblikk å svare på? Nå kom jeg gjennom etter 7 nye minutter i telefonkø. Og vips 1,34 minutter senere er jeg ferdig. Du verden. Jeg skal bli telefonsupport når jeg blir stor!

Skriv et svar