feb 04

OneCall har makta

Da har jeg skrevet et lite brev til OneCall. Det er kanskje ikke det mest sofistikerte brevet jeg har skrevet, men jeg kjenner jeg ble i bedre humør 🙂 Nå er det bare å vente på svar…

Hei.

Dere har trukket penger av kortet mitt på en allerede betalt regning. Da jeg pratet med en hyggelig dame på fakturaavdelingen deres fortalte hun meg at om jeg ønsket disse pengene tilbakeført til meg måtte jeg betale kr 50,-. Og det er der problemet mitt starter.

Når autotrekket ikke virker fra deres side (for det har vært nok med penger på min konto) og dere sender meg sms om at jeg må logge inn på mine sider på onecall.no og betale fakturaer manuelt, så gjør jeg som jeg får beskjed om og betalte utestående 15.01.2010. Når det allikevel kommer flere sms om at trekket ikke går igjennom, sender jeg en mail
til kundeservice (se lenger ned) om at dette er betalt. 02.02.2010 får jeg svar om at dette er registrert nå og jeg antok at det var den allerede utførte betalingen som ble registrert. Da jeg sjekket min nettbank i dag ser jeg at de to fakturaene jeg betalte på oppfordring av onecall 15.01.2010 var trukket fra min konto.

Da jeg har lån som de fleste andre trenger jeg 1000-lappen min til det. Og jeg synes det er urimelig at jeg skal betale for en feil dere har gjort. Om det er helt umulig å tilbakeføre dette til min konto uten at jeg skal måtte betale for det, regner jeg med at den 50-lappen dere tar i gebyr for å betale tilbake penger dere urettmessig har tatt blir gitt som en bonus til meg. Kun da er det greit at pengene står hos dere og blir trukket fra fremtidige fakturaer.

Ser frem til et positivt svar!

Mvh
Aina Helene Kalsnes

PS. Ønsker å informere, til tross for at det sikkert er unødvendig for leser å forstå, at om kontoen min blir trukket igjen til tross for at jeg har penger tilgode hos dere, kommer det til å lyne fra klar himmel.

Ha en fin dag!

Skriv et svar